herodena.com

ساخت وبلاگ

چگونه طبع بدن خود را بفهمیم؟ طبع من سرد است یا گرم؟

چگونه طبع بدن خود را بفهمیم؟ طبع من سرد است یا گرم؟

چگونه طبع بدن خود را بفهمیم؟ طبع من سرد است یا گرم؟

 

 

در دور دنیا تست ها و آزمایشات طبع شناسی افراد زیادی وجود دارند که از مردم می توانند از آنان استفاده کنند و دریابند که طبع بدن آن ها سرد است یا گرم؟ ما با معرفی این تست در مجله فروشگاه هیرودنا به شما یاد می دهیم تا در خانه بدون نیاز مراجعه پزشک یا متخصص طب سنتی، طبع بدن خود را بشناسید.

 

 

شناختن طبع بدن کمک می کند که زندگی سالم تری داشته باشید و سبک زندگی و رژیم غذایی درست متناسب با طبع بدن خود داشته باشید، از فواید دانستن طبع خود این است که شما از طبع خود آگاه هستید و دیگر تصادفا و از سر نا آگاهی با مصرف خوراکی های خاص یا سبک زندگی نا متعارف تعادل طبع بدن خود را به هم نزنید.

 

 

 

herodena.com...
ما را در سایت herodena.com دنبال می کنید

برچسب : طبع,طبع بدن,طبع سرد,طبع سرد و خشک,طبع سرد و گرم,طبع سرد و مرطوب,طبع گرم,طبع گرم و خشک,طبع گرم و مرطوب,عرقیات طبع سرد,عرقیات طبع گرم,عرقیات گیاهی,مزاج بدن,هیرودنا, نویسنده : herodena herodena بازدید : 170 تاريخ : چهارشنبه 11 اسفند 1400 ساعت: 19:16

بهترین و سالم ترین رژیم های غذایی + کاهش وزن سریع

بهترین و سالم ترین رژیم های غذایی + کاهش وزن سریع

بهترین و سالم ترین رژیم های غذایی + کاهش وزن سریع

 

 

رژیم های غذایی به تاثیر بر بخش خاصی از فعالیت ها و دریافتی های بدن تاثیر می گذارند که به نوبه ی خود باعث کاهش وزن و تناسب اندام که خود باعث داشتن سلامت و جلوگیری از بروز خیلی از بیماری ها می شود.

 

 

برای مثال دسته ای رژیم ها دریافت کربوهیدرات به بدن را کم یا کنترل می کنند، بعضی با کنترل و کم کردن دریافت چربی در غذاها و دسته دیگر با ایجاد محدودیت در کالری باعث کاهش وزن و ماندگاری تناسب اندام می شوند.

 

 

لازم به ذکر است یک نوع رژیم را نمی توان برای همه افراد تجویز کرد، زیرا انسان ها و شرایط بدنی، فیزیکی، روحی و سلامتی یکسانی ندارند و تقریبا همگی خاص و استثنا هستند. در ادامه شما را به بهترین رژیم های غذایی دنیا برای کاهش وزن معرفی می کنیم.

 

 

بهترین رژیم های غذایی دنیا:

 

 

رژیم غذایی وگان:

 

 

 

herodena.com...
ما را در سایت herodena.com دنبال می کنید

برچسب : تناسب اندام,رژیم,رژیم چربی بسیار کم,رژیم دوکان,رژیم غذایی,رژیم کم کربوهیدرات,رژیم لاغری,رژیم مدیترانه ای,رژیم وگان,عرقیات ترکیبی,کاهش وزن,لاغری,هیرودنا, نویسنده : herodena herodena بازدید : 207 تاريخ : يکشنبه 8 اسفند 1400 ساعت: 20:03

سوغات شیراز + راهنمای خرید سوغاتی در شیراز

سوغات شیراز ، راهنمای خرید سوغاتی شیراز

بنا بر رسم ما ایرانی ها و دیگر کشور ها، همیشه هنگام بازگشت از سفر به فکر تهیه سوغاتی چه برای یادگاری و یا اینکه برای هدیه دادن به عزیزان خود می افتیم.

پس با ما همراه باشید تا بهترین سوغاتی هایی که از شهر شیراز ،می توان تهیه کرد را به شما معرفی کنیم.

 

شیراز، مهد تاریخ چند هزار ساله ی ایران، شناسنامه باستانی کشور ایران، شهری که شاعران و هنرمندان ایرانی بزرگ بسیاری به خود دیده است. از باغ های زیبا و سرو های سر به فلک کشیده تا گل های سرخ زیبا و دیگر زیبایی های این شهر که اگر بخواهیم همه را به زبان توصیف بیاوریم تمامی ندارد.

 

راهنمای خرید سوغاتی شیراز

 

شیراز از بهترین گزینه های گردشگری و مسافرت برای ما ایرانی و حتی توریست های خارجی است ، و سوغات شیراز یکی از لذت بخش ترین گزینه های سفر شما به شهر چند هزار ساله ی شیراز هست. مگر چند شهر در دنیا وجود دارد که هم با عصر مدرن پیش رفته باشد و تم و عصاره ی تاریخی و باستانی خود را حفظ کرده باشد؟

herodena.com...
ما را در سایت herodena.com دنبال می کنید

برچسب : شیراز,سوغات شیراز,مکان های دیدنی شیراز,سوغاتی های شیراز,شیراز,هیرودنا, نویسنده : herodena herodena بازدید : 327 تاريخ : پنجشنبه 5 اسفند 1400 ساعت: 0:12

10 راه برتر براي پيشگيري از بيماري و داشتن عمري طولاني

برخي رفتارهاي خاص مي‌تواند به پيش‌گيري از بيماري‌هايي مثل سرطان، بيماري‌هاي قلبي و ديابت كمك كند.

از آنجا كه بيماري‌هاي جدي و مزمن اين روزها بسيار متداول شده‌اند بسياري از افراد در ترس ابتلا به آنها زندگي مي‌كنند. اما به جاي اينكه نگران اين باشيد كه چه اتفاقي ممكن است بيفتد، چرا براي پيشگيري از آنها اقدام نمي‌كنيد؟ زندگي هيچ تضميني ندارد اما رفتارهاي هوشمندانه مطمئناً نتيجه بخش خواهد بود. اينجا بهترين راه‌ها براي جلوگيري از بيماري و شروع راهي تازه براي داشتن يك زندگي سالم و طولاني را برايتان معرفي مي‌كنيم. براي گرفتن بهترين نتيجه، هر روز اين 10 روش را تمرين كنيد.

 

herodena.com...
ما را در سایت herodena.com دنبال می کنید

برچسب : سلامتی,پیشگیری از بیماری ها,عمر طولانی,طول عمر ,پیشگیری از بیماری ها, نویسنده : herodena herodena بازدید : 279 تاريخ : چهارشنبه 4 اسفند 1400 ساعت: 23:48